Óvodáknak, iskoláknak

Játékvilág

Vajon miben más egy 100 évvel ezelőtt élt gyermek környezete? Hogyan és mivel játszottak a gyerekek, amikor még nem volt számítógép és okostelefon?
Óvodáknak, iskoláknak

Házról házra

Mit tudhatunk meg egy-egy ház hajdani lakóiról az épített és a tárgyi környezet alapján? A gyerekek saját megfigyeléseiket osztják meg egymással az interaktív foglalkozáson.
Óvodáknak, iskoláknak

Tájegységi séta

Hogy kerültek a Skanzenbe az épületek? Miért éppen ezeket választottuk? Ki lakott bennük? Hogyan használták ezeket? Mik a különbségek egyes tájegységek, vidékek között?
Óvodáknak, iskoláknak

Szabad a gazda?

Hogy kerültek a Skanzenbe az épületek? Mit ettek, hol aludtak, mivel foglalkoztak a lakóik, használóik? A kérdések megválaszolásában Márton gazda segíti a kicsiket.
Óvodáknak, iskoláknak

Év-kör-kép

Az évszakok váltakozása, a gazdasági év munkaalkalmai és a jeles napok szokásai meghatározzák Tudjuk-e ma is érvényesíteni a „mindent a maga idejében” elvét?
1|2|3